Kızım 2 yaşında oğlum 7 aylık. Kızım tırnak yemeye başladı ve genelde ben veya babası kardeşiyle ilgilenmeye başladığımızda ya da istediği bir şey olmadığında yapıyor. Dişlerini sıkıyor oyuncaklara vurmaya başlıyor aniden hırslanıyor ve ben bu duruma çok üzülüyorum :( bebeğimi emzirme ve yemek yeme dışında hep kızımla ilgileniyorum boş da bırakmıyorum.Kıskandığından mı yapıyor ne yapabilirim