Benimde merak ettiğim konu buydu iyi yalnız değilmişim 😂😂😂 gören bazı çok bilmişler bu çocuk aç diyorlar ısrarla elini emmesinin açlık belirtisi olmadığını savunuyordum bu post beni hem rahatlattı ben güldürdü 😂 tek yumruğunu ağzına sokmaya çalışıyordu şimdi iki yumruğunu sokmaya çalışıyor umarım başaramaz 😂😂 sağlıkla büyüsünler 💐