melihaozen55 bebeğim 2aylık olmuştu ondan sonrasında 1buçuk ay falan yoğun dökülmem oldu, artık kelleşmiştim şakaklarım açılmıştı. Avuç avuç dökülüyordu saçlarım ama normal bir süreç ve durum olduğunu öğrenince müdahale etmedim. Dökülmeler bittikten bi kaç ay sonrada dökülenlerin yerine yeni saçlar çıkmaya başladı, kellikler dolmuştu ama uzama süreci de sıkıntılı, çok yavaş uzuyor ve çim adama dönüyorsunuz resmen. Geri çıkmaya başladığında müdahale edilebilir. yani besleyici yağlarla kremlerle hızlı uzaması sağlanabilir. Bana sorarsanız ben yine hiç bişey yapmadım akışına bıraktım çünkü bebeğime tek başıma bakıyordum ve saçımı taramaya bile vaktim olmuyodu bazen ya da gücüm olmuyordu🤷♀️