Basak71_ oğlum 3 ay 18 günlük 1 haftadır dönmeye başladı şu an sadece sırt üstüyken sağ tarafına doğru yüz üstü dönüyo tabii kolu altta kalıyo😄 bezini değiştirmekte çok zorlanıyorum artık iki dakika durmuyo😬 kolik bi bebekti çok şükür o kabus dolu günler bitti gündüz hiç uyumuyo akşam 7den sonra 2 saatte bi uyanıp emip uyuyo gece 1e kadar, 1den sonra 5-6ya kadar uyanmıyo sonra yine 2 saatte bir uyanıp emip 9a kadar uyuyo sonra bi daha hiç uyumuyo ya hep kucağımda yada ana kucağında😄salyası çok fazla ağzının değdiği yer sırılsıklam oluyo salyangoz gibi böyle bi salya yok🤦🏻♀️ Damakları çok kaşınıyo elini yumruk yapıp damaklarına sürtüp duruyo😑 emzirmelerimiz artık süre olarak çok kısaldı 5-6 dakika emiyo doyuyo mu anlamıyorum her istediğinden ziyade her teklif ettiğimde emiyo bu da bazen 2 saat bazen 1 saatte bir oluyo o yüzden doyuyo mu doymuyo mu bilemiyorum🤷🏻♀️