Aslanegeannesi Basak71_ disari sadece kangruyla cikarabiliyorum cunku arabasinda asla yatmiyor surekli agliyor kucakta olmak istiyor, haftasonu esimle yemege fln gittigimizde arabayi aliyoruz ama bi bende kucakta bi esimde kucakta duruyor sirayla yemek yiyoruz 😄🤦♀️ Dönmeye basladi, civil civil butun gün konusuyor degisik sesler cikariyor. sürekli ellerini emiyor bir turlu emzik tutmadi alistiramadim. Butun gün evde bi odadan bir diger odaya gezelim hic oturmayalim istiyo cok yoruluyorum. Kangruya koyup disari atiyorum kendimi 😄
Miraymahramli Basak71_ 3. Ayi yeni bitirdim. Sonlara dogru bir delirme yasadi. Atak mi ne diyolar iste. Her bebekte oluyomus genelde. Hazirlikli olun. Bir hafta sürünebilirsinizzzz
eylulvari Basak71_ 3 ay 21 günlük kızım, atak haftasındayız. durmadan gezdirilsin istiyor koyduğun anda ağlamaya başlıyor. o kadar mımız ce nazlı bir kız oldu ki hiç böyle değildi. meme reddini aşamıyoru memeden inmeyen bebek memeyi görünce çığlık atıyor resmen. dişleri erken çıkacak sanırım öyle çok kaşınıyor ki bunu fark edebiliyoruz. tam dönemiyor henüz. kollarından tutup kaldırırken başınu ayaklarını kaldırıp oturma pozisyonu alıyor ve bayılıyor bu haline gülmeye başlıyor ama erken tabii henüz oturması için.
Ebruko Benim kızım dönüyo ve bunu koltuktan düştüğünde fark ettim ne yazık ki. Çok şükür bişey olmadı. Gün boyu uyurken dahi birlikteyiz. Ayağımdan bıraktığım an uyanıyo. Küçük kız çocuklarına çok heyecanlanıyo. Deli gibi salyası akıyo ve hala nerdeyde her emmesinden sonra kusuyo . 💁🏻♀️
Ebruko Basak71_ teşekkür ederim 🌸 tabiki bende artık bırakmıyorum. Çok dikkatli olmak lazım. Çok anlık bişey. Saniyelik bi ihmal sonrasında üzücü sonuçlanabiliyo Allah korusun meleklerimizi
Unicorn Bizimkide yan dönüyor henüz tam dönmüyor,salyalar had safhada,kucak istiyor gezelim istiyor sürekli 😄 geceleri uykusunda ağlamaklı oluyor uyanıyor sürekli son beş gündür falan sanırım atakla ilgili,sizlerde de var mı böyle bir durum
NurCelik Ya bizde 4 gün önce sünnet olduk yeni yeni dönmeye başladı pansumanı yaptım elimi yıkamaya gitmemle içerden sesin gelmesi bir oldu benimde bebeğim düştü maalesef Allahtan yüksek değildi doktora gittik elle muayenelerde bulundu birsey çekilsin demedi bir sıkıntıda olmadı ama çok fena olmaya başladı dikkat edin kızlar annem beni sürekli uyarmasına rağmen başına gelmeyince anlamıyor insan
Ebruko Peki dışarı çıkabiliyo musunuz ? Veya çıktığınızda rahat gezebiliyo musunuz ? Biz ne zaman yemek yemek için bı yere otursak ağlıyo kucağıma almak zorunda kalıyorum. Bebek arabasında da enn fazla yarım saat duruyo.
Unicorn Ebruko tek elle yemek yeme konusunda uzmanlaştım artık.aynen ne zaman yemek yesek dışarda hemen mızıldanıyor mecbur kucağıma alıyorum🤣
AsyaDuru Kendini cok zorlarsa tam da dönüyo ama kolunu alttan çıkaramıyo. Eline gecen herseyi tutup agzina götürüyo. Salyalar bizim de çok. Oturmayi cok seviyo beli acicak diye oturtmamaya çalışıyorum ama dimdik tutuyo kendini. Yere basınca adım atıyo heyecanlaniyo biyere yetismeye calisiyo sanki 😀
Derya_ Yüz üstü kalmak istemiyor hiç bi şekilde dönmeye alışsın diye Yatırıyorum ama yok ağlıyor salyamız deli gibi akıyor önlük yetiştiremiyoz gece uykusunda hiç uyanmıyor çok şükür
Aslanegeannesi Derya_ masallah ne guzel keske biz de gece deliksiz uyuyabilsek ama 2-3 saatte bir ayaktayiz. Uyku esnasinda da surekli hareket ediyo dönüyo. Gece uyanmadan 5-6 saat uyumayi cok ozledim 😴