Nazendece oğlumda da 2aydan sonra başladı 20.aya kadar yoğun ve aralıksız sürdü salyası. Bende sürekli önlük değiştriridim günde 15-20kez. Hatta altına da ayrıyetten bez koyardım göğsüne çünkü kıyafetinden içine geçerdi ta salyası. Normal bir durum yani endişlenmeyin. Sadece göğsünü ıslatmamasına dikkat edin, kıyafetine geçerse hemen üstünü değiştirin. Benim oğlumda 20.ayda tamamen bitmişti ama geçen ay 2tane 2.azıları çıkardı ve salyalanma tekrar başladı bir aydır. Sanırım tüm dişler çıkana kadar devam edecek bu süreç, çocuktan çocuğa farkeder tabi. Kimi çocuk sadece diş zamanı salyalanır kimisi de benim oğlum gibi aralıksız salyası devam eder. Şimdi 24aylık oğlum ve son 2dişimiz kaldı bakalım onları da çıkartınca tamamen biter umarım🙏