Ramoecrn Meraba kızlar 11 günlük bebeğim göbeği 7 gün önce düştü başta kanama vardı durdu şimdi yine leke tarzı var ve kötü kokuyor neden böyle oldu bilginiz var mı acaba
Ahhannelik Ramoecrn hastaneye götürün bence doktorunun görmesi iyi olur yanlış yönlendirmek istemem ama tanıdığımın bebeginde de olmuştu enfeksiyon kapmış göbeği
Umayana Ramoecrn benim iki bebeğimde de oldu beklemeden götürün bence.direkt k vitamini iğnesi yapıyorlar çünkü. bir de benimkileri doktor kendi temizlemisti öyle duzelmislerdi.
Hayaldunyam Ramoecrn hemen doktora gostermeslisiniz. Cocuk doktoru eger bi sikinti varsa cocuk cerrahisine yonlendiriyo gobek bölgesi yakiliyor. Cok onemli bi konu
Mervetnl Ramoecrn korkuyorsanız beklemeyin lütfen, enfeksiyon yapmış olabilit kötü koku varsa ve bu ertelenecek bişi değil
Ramoecrn Ahhannelik doktor gördü bi sprey verdi geçerse sıkıntı yok dedi geçti ama şimdi yine var ve kötü kokuyor enfeksiyon olabilir mi ki
Ahhannelik Ramoecrn kanama göbek çevresi kızarıklık şişlik ve kötü koku enfeksiyon belirtisi bence beklemeyin götürün