Ya bebeğim oyun halısında durmuyo dönüp duruyo koltukların altına kadar sonra parkeye ayaklarını vuruyo yere koyunca sizin bebekleriniz de böyle mi sürekli ana kucağında falan tutsam da vicdan yapıyorum zaten kendisi de sıkılıyor ama yerde de en olmadık yerlere yuvarlanıyor sadece başını falan vuracak diye korkuyorum bide 6 ay 18 günlük desteksiz oturamıyor sizde durumlar nasıl ne zaman desteksiz oturur acaba ya🥺