BeyzaCicek Ben 5 buöuk ay önce sezaryen oldum dikiş yerim biraz kabarık ve kızarık hala ne zaman geçer yada geçer mi geçmez mi ??? Sanki kenarlardan kabarıklık inmeye başlamış gibi biraz
Ahhannelik BeyzaCicek 3 ay önce sezaryen oldum ama dikiş yerim sadece kahverengi çizgi halinde kabarıklık ya da kızarıklık yok hatta bugün kontrol ettim duştan sonra birde uyuşukluk var sadece doktorunuza veya bir aile sağlığında gosterseniz olabilir
berosunannesi BeyzaCicek ben de 6 buçuk ay önce doğum yaptım benimki de öyle kabarık ve kızarık normal bence biraz daha düzelmesi için 1-2 sene geçmesi lazım
sezer2022 BeyzaCicek doktorun krem vermedi mi canım masaj yapa yapa o şişliğe bastırman lazımdı 5 ay olmuş bu saatten sonra fayda eder mi bilmem