Ahh canım, okurken kendimi gördüm. Ben çok çektik gazdan, gazdan sonra kaka yapmamaya başladı doktor doktor gezdim. Hiçbiri anlamadı sonra farkettik ki gaz sıkıştırınca kaka da yapamıyor çocuk..
Çocuğum o kadar huysuzdu ki aynı senin gibi nadiren uyusa icim içimi yerdi..
Gaz sancısı falan yok demekki canım, bir sıkıntısı olsa öyle derin uyumazzaten.. Canını sıkma ateşi vs yoksa, kusmuğu kötü kokmuyorsa uyumasindan endişe etme, rahatlamıştır çocuk.