kasimonbes berrin_sahin1711 hoppala aldi teyzesi ona bu daha iyi dedi. 2 gundur kafam da rahat etti is yapamiyordum. Daha eglenceli onu da dusunebilirsiniz
Aysunnn65 berrin_sahin1711 kızım a 8 aylıkken kullanmaya başladık şuan 10 aylık ve Elim ayağım oldu resmen ve bana göre bı zararida yok amnelerimiz de bizi onunla büyüttü
Oburiks berrin_sahin1711 bende aldım oğlum şu an 8 aylık kullanıyorum fıtı fıtı peşimden geliyor en azından sürekli kucak istemiyo oyalıyor kısa bir süre
MamaBearGigi berrin_sahin1711 bence bu çok göreceli, ben kullanmıyorum, düşünmüyorum da. 8 aylık oğlum. Gurbette yalnız olan ve bebeği çok hareketli enerjik annelerin kurtarıcısı olabilir. Kullanmam ama kullananı da yargılamam.
civcivannesi_ Ben kullandım 11 aylıkken yürüdü yürüyünce de yürütece binmek istemedi bir daha yürüteç hakkında çok fazla kötü şey okudum zararlı vs diye ama takılmadım hepimiz yürüteçle büyümedik mi?
incii_ Bende almak istiyorum ama kararsız kaldım trendyol görsellere baktım çok kullanan erkek bebek var aslında
1aysekaplan berrin_sahin1711 bebeğim 4 buçuk aylık olmasına rağmen aldım en azından sürekli kucak istemiyor koyuyorum önüne. Oyuncak koyuyorum kendi kendine duruyo en azından
minikkusuuummm- berrin_sahin1711 kullanmadım bebegim erkenden yürüdüğü içinde gerek duymadım. Yürüme arkadası almıştım onunla oyalandıgı olmustu
1aysekaplan Kbckr52 evet neden koymayım ki 😂 gayette mutlu mutlu duruyo 😂 internetten bakarsanız zaten 4 aydan itibaren koyulabilir yazıyor
Nrgngr berrin_sahin1711 ben kullanmadım şuan 8 aylık tutunarak ayağa kalkmaya başladı bile erken yürür diye tahmin ediyorum eksikliğini hissetmedim yürüme arkadaşı aldım onunla hem oynuyor hem yürüme çalışmaları yapıyoruz