Bebeğim tam 2 aylık oldu. Maalesef uyku konusunda şanssız bir anneyim 😢 Kızımın gündüz uykuları ilk doğduğundan beri çok fena. Uyutmak için her yolu denedik en sonunda da salladık. Lohusa kafasıyla o zamanlar hiç takmadım uyusun da nasıl uyursa uyusun diye düşündüm. Şimdi sallanmaya çok alıştı. Sallamadan nasıl uyuturum bilmiyorum. Ama henüz çok küçük olduğundan unutturabilirim diye düşünüyorum. Tecrübeler anneler bu konuda yok gösterirse çok sevinirim.