Bernaebu benimki jimer de yaşar şen.
Hem çocuk doktoru hem endokrinoloji uzmanı, hem prof.
doğumum orada olduğu için onunla başlamıştık, dr arayışına girerim diyorduk ama tamamen tatmin etti bizi ve devam ediyoruz. Çok ilgili, hatırnaz, bilgili biri.
sigorta anlaşması yok, 250 tl yanlış hatırlamıyorsam muayene ücreti.