Kuzeyeliz
Benim kızım 28 aylık iki hafta kadar önce tamamladık eğitimi ☺️ öncelikle bol bol sabır gösterin ilk günler çok normal. Benim kızım ilk 3 gün geleni bıraktı üzerine çok az lazımlığa denk getirebildik. Zamanla kendiside rahatsız olacaktır. Hep sevecen yaklaşın ben üzerine yaptığında “olsun annecim tabiki kazalar olabilir bizde küçükken üzerimize yapmıştık sonra alıştık tuvalete yapmaya. Şimdi üzerini değiştirelim ıslak ıslak gezmek rahatsız edici” gibi cümleler kuruyordum. Sık sık götürün ve biraz uzun kalmasını sağlayın. Lazımlığa yaptığında sizde sevinin daha da heveslenecektir. Kızım 4. gün kendini sıkmaya başlamıştı. Söyleyemese bile artık tutmayı başardı ve bir kıvranma vardı belli ediyordu. Sinyalleri takip etmeye başladım birkaç gün öyle devam ettik. 8. günümüzde ben mutfaktayken koşarak geldi ve anne ciş dedi. Ondan sonrasında hiç kaza yaşamadık iki hafta geçti üzerinden gelip söylüyor artık. Lazımlığıda kaldırdık klozet aparatıyla devam ediyoruz. Misafirliğe gittiğimizde aparatı yanımızda götürüyoruz oda halloluyor. Dışarı çıkarken hiç bağlamadım kısa sürede eve dönüyorduk bilerek. Dışarıda hiç yapmadı zaten nedense.
Gece konusunda hep aynı anda bırakılmalı diyorlar ama ben onu yapamadım malesef. Çünkü sabaha kadar çok kez çiş yapıyordu. Gece uyandırsam geri uyumaz uykusu bölününce sabaha kadar oturuyor. O yüzden ilk günler bağlıyordum. 5. günden sonra kuru uyanmaya başladı gecede bağlamadım artık. Şimdi yatmadan önce gidiyoruz sabaha kadar kuru kalıyor sabah uyanınca yine gidiyoruz. Çok nadir gece uyandırıyor çiş diye.
Umarım sizde kolaylıkla halledersiniz bu süreci 🌼