Silasel 11 ay 20 günlük 7 kilo 😂 anne sütü,kilo alöası için özel mama,normal formül sütü ve ek gıda ağzı hiç boş durmuyo ama asla kilo almıyo.Aşırı hareketli
Biz3kisiyiz_ Mevooss maşallah 🧿 benim kızım sadece mama bu aralar .ek gıda zaten pek arası yoktu şimdi ara falan kalmadı kaşık görünce ağlar mı bı çocuk ya 😥
Biz3kisiyiz_ Ozlem2904 daha önceden bu takviyeleri bırakmışmiydiniz acaba ? Ondan dolayı falan mı oldu iştahsızlık
Biz3kisiyiz_ Nazikomom ah ahh neler deniyorum bir bilseniz 🤦🏻♀️ diliyle geri çıkarıyor 2-3 meyve yiyor o kadar. Sürekli aklımda niye yemiyor şöyle böyle düşünüp duruyorum 🤦🏻♀️
Nazikomom Biz3kisiyiz_ bizim de çok güzel olan iştah azaldı yeni yeni düzelmeye başladı .çok hareketli bi de benim kızım evin içinde döne döne yiyoruz:)) Eminim yaptıgınızdan bende çok üzüldüm yemediği dönem de ama bi süreç diye düşünüyorum
Hdjrrjf Biz3kisiyiz_ benim kızımın da yaşına girmesine 8 gün var 9500 79cm baş çevresini hatırlamıyorum normalde 3mama 3ana öğün yapiyorduk ama bugün hiç mama içmedi yaptıklarımı döktüm hep neden böyle oldu anlamadım zaten meyve hiç sevmez
Kyselz Hdjrrjf yaa benim kızım da meyve sevmiyor nasıl sevdirebilirim onu da bilmiyorum çok kötü bir durum ara öğün yapacak olsam yok yani yapamiyorum 9 aylık tatlı şeyler kokan şeyler ve meyve yemiyor yemeği de çok çok az napcam bilmiyorum