Karpuzlufistiksarma Kızlar eltimin doğum günü için parfüm göndersem olur mu acaba? Sizlere parfüm hediye gelse ne düşünürsünüz acaba yoksa başka bişi mi olsun . Bu arada evine göndeereceğim .
Duyulurum Karpuzlufistiksarma daha önce bana parfüm almamış biriyse ve koku güzelse memnun olurum tabii ki ☺️ klasik olduğu için belki düşünülmemiş gibi gelebilir ama burada kokunun güzel olması çok önemli daha doğrusu beğenilmesi
acimavi Karpuzlufistiksarma hoşuma gider benim, önemsemiş hediye göndermiş, ki ben parfüm kullanan birisi değilim ona rağmen birisi bana parfüm hediye gönderse sevinirim🤓
Kadifemsii Karpuzlufistiksarma parfümün kalitesine bağlı mesela eltim bana ysl parfüm alsa en çok sevdiğim insan o saatten sonra o olabilir 😂 kullanıyorsa parfüm güzel olur bence
sehnaz3466 Karpuzlufistiksarma bana bir keresinde yılbaşında almıştı eltim hoşuma da gitmişti ne düşüncem illa kötü bir anlam mı çıkartmak gerek
Karpuzlufistiksarma Duyulurum ya benim hoşuma giden bildiğim bi koku aslında tabi eltim sever mi bilmiyorum ama . İşte o sebeble arada kaldm
Karpuzlufistiksarma acimavi tamam o zaman , alayım zaten avonun bi parfümü olacak bildiğim bi koku inşallah oda sever
Karpuzlufistiksarma Kadifemsii 😂😂😂 ben kendime bile o parfümden alamam 😂😂 eltime de hiç alamam kız 😂 alacağım parfüm avon parfümü 🥹 kokusunu ben seviyorum ondan alayım dedim ama bilemedim şimdi
Kadifemsii Karpuzlufistiksarma takılıyorum canım bana da ancak eşim alırdı zaten eltimden hiç beklemiyorum 😊 parfümün kokusu hoşsa alınır karşı tarafa değer verdiğinizi gösterecek herşey mutlu eder sonuçta düşünüp hediye alıyorsunuz ne olduğunun pek önemi yok