Smyyalp09 1 saat önce bizde yaşadık 16 aylık son 1 aydır sürekli pişik çilek,domates tetikliyor beslenmeden kaldırdım aşırı pişik oldu eczacı travazol ve hametan verdi aslında fucidin geçiriyor ama hayır kullanmayın onu demiş eşime bizde sleepy kullanıyoruz ve bebeğim her beslenmeden sonra kaka yapıyor bagirsaklari çok hızlı ondan da olabilir demiş ama bu zamana kadar bezden kaynaklanmadi bilmiyorum ne alcaz Molfix denedik o zaman da olmuştu