incitanem3 Birbebekannesi1 benim taktirdiktan hemen sonra kaymıştı baza kaldirmistim sanırım baktırın bence
Nursena0606 Birbebekannesi1 Ağır kaldırmamalısınız. Yeni takılmışkem bir ay çok önemli. Kesin kaymıştır diyemeyiz ama baktırmanızda fayda var. Adetliyken de dikkat edin.
byzogretmen Birbebekannesi1 benimki kaydı 3. Ayında neden kaydı bilmiyorum ama baza kaldırmıştım belki de ondan oldu
Cansu-okan Bende buğün elbise dılabını itirdim baya ağır bende de kayma olmuşmudur ki 1 hafta oldu taktıralı
Nursena0606 Cansu-okan doktorunuz uyarmadı mı? Kayma ihtimali çok yüksek. İlk bir ay 5 kilo bile taşıma dediler bana. Özellikle adetliyken ağır kaldırmamalısınız.
Pattiz Birbebekannesi1 devlet hastanesinde kadın doğumun aile planlaması bölümüne giderseniz kontrol ederler🌸