Duyulurum Alprslanatess verem aşısı olduğu için koluna su değmemesi gerekiyor ama bacaklarını falan yıkayabilirsiniz belden aşağıyı
Keremikobayky Alprslanatess verem hariç diğer aşılarda banyo ile ilgili bir kural yok ilk aylardaki aşılarda
Alprslanatess egee_momm o zaman cumartesi yıkarsam olur demı çarşamba yaptırmıştık adı olduğumuz günü sayıyor muyuz
Alprslanatess Duyulurum ama bacağına da ıkı tane daha aşı yaptılar sadece kola değil yanı toplamda 3 Ası yaptılar
Duyulurum Alprslanatess o aşılarda böyle bir şey yok sadece verem aşısının yerine su değmemesi gerek. Hemşire bana altına yapar yıkamam gerekirse diye öyle söylemişti belden aşağısını yıkayabilirsin diye.
mira20022023 Alprslanatess 2 ay aşısı karma aşı ve verem aşısı da içeriyor. O yüzden 3 gün yıkamamak gerekiyor. Ben aşılıyken kızım tuvaletini yapmıştı sırtına kadar çıkmıştı. Lavaboya koyup koluna su değdirmeden yıkamıştım ama bu bir istisna tabi 😊