yaramaz_bocegim Ben bunun anne ve baba ile alakalı olduğunu düşünüyorum. Yani illaki birine çekiyor ve sakin insanlarsanız bebek de öyle oluyor. Bazen de fazla koruyucu içgüdü ile yaklaşıp onları biraz da biz korkutuyoruz. Kalabalık görmemişse, aile kalabalık değilse, çocuklarla büyümemişse kuzen gibi. Olabiliyor yani. Zamanla geçecektir. Sizin teşviğiniz de çok önemli.