Merhaba hanımlar sezeryan doğum yapalı 4ay oluyor ve göbeğim ve selülitlerim oldugundan rahatsız hıssedıyorum kendımı , ee bölgesel incelme selülit giderme gibi işlemler yapılıyor ben bunlara şimdi gidebılırmıyım ? Yoksa sezeryan olalı daha erken mi başlamakıcın ? Yanı sonucta spor değil gıdecegım yer acaba bır sorun olur mu dikiş için hızlıca kurtulmak ıstıyorum şu göbekten 5aylık hamıle gıbıyım