Kızlar benim bir sorunum var sezeryan olduğumdan beri ne sağ ne sol ne düz yatabiliyorum her yatıp kalkmamda ya sağ tarafım ya sol tarafım ağrıyor kalkamıyorum bazen ağrısından. eğilip çocuğu alırken bu aralar çok ağrıyor sezeryan yerim bu arada 4.5 ay oldu doğum yapalı normal mi bu