Y-1A 8. aydan selamlar 😅Kusmalar yüzde doksan azaldı. Hala tam anlamıyla bitmiş değil. Ben de sizin gibiydim mendil kıyafet önlük dayanmıyordu artık. Gece nöbet tutuyordum uykusunda bile kusuyordu.İlk dört ay gaviscon infant kullandık. Onun biraz faydası olmuştu. Sonrasında kendi haline bıraktım ek gıdaya başlayınca baya azaldı.