midekoruyucu Mygirlmybaby hava sıcak olursa ben tişört giydiriyorum da şort henüz değil. Külotlu çorap üstüne şort giydirip çıkıyoruz ama tek şort giydirmedim henüz 🤗
Babymom33 Mygirlmybaby valla mersinde yasiyorum bebek icin erken. Diye düşünüyorum daha biz geçiş yapmayız tabi daha yeni doğan bizimki
Alya-Sena Mygirlmybaby istanbuldaym daha gelmedi bnce muhtemelen ben haziranin sonuna dogru tisort giydirirm
baykuskiz_ Mygirlmybaby yasadiginiz yeri belirtseniz ona gore daha iyi olur mesela bizim buraya gelmedi mesela 😄
ZeynebimAZR Biz kıbrıstayız şuan burası 31 derece. Nisan başından beri şort tişört devam. Ama arada yağmur yağdığında pantolon giyiyoruz ama tişörte devam. Türkiye’de çoğu yer hala soğuk diye biliyorum tişörte geçen olmamıştır galiba sahil kesimi dışında
Duyulurum Mygirlmybaby Kocaelideyim tişört giydiriyorum ama şorta daha var. Zaten şort giyilecek hava gelince tek bir zıbın şort oluyor tişört dışarı çıkarken falan giydiriliyor
Usnac1995 İstanbuldayız oğlum 8 aylık, kalın eşofman ve sweatlardan, daha ince eşofman sweatlere geçebildik 😂 şort tişört için erken burda bence