hhacerozer aslında özellikle birşey yapmadık. Bende sadece uyku zamanlarında veriyordum ama gece bırakmıyordu düşse Nil’e bulup alıyordu. Bi gün dişini kaşıyacağım diye patlatmış almak istemedi bende bi deneyeyim dedim vermedim. İlk üç gün çok aradı her verdiğimde patlak olduğu için geri attı almadı saklamadım emziği hep yanında durdu ama aldıkça hava geldi attı hep. Yalnız gece uykuları biraz zorluyor söyleyim. Uyku arkadaşı gibi bişey işe yarıyor bi nebze daha. Yanında yattım iki üç gün kulağımla yüzünle falan oynadı. Gündüz uykularında hiç sıkıntı olmuyor ama gece uykusuna dalma uzun sürebiliyor. 3 hafta oldu şuan bırakalı alıştı diyebilirim iyice. Eğer bıraktırmak istiyorsanız gündüz uykusuna yakın küçük bi parça kesebilirsiniz gece uykusundan önce anlamış olur en azından. Yedek emzik bulundurmayın çünkü uyumayınca vermek istiyor insan.