MikizZ ben zekâ kartlarının çok ekmeğini yedim doğduğundan beri, 3ay 23 günlük şuan hala kullanıyorum. Resimlerle ilgili hikayeler anlatıyorum falan. Onun dışında hışırtılı kitapları, çıngırakları var sürekli onları eline ayapının altına koyuyorun hareketlenmesini sağlıyor. Oyun halısı dikkatini çekiyor seviyor. Bir de hayvanlar sebze meyveler diye çok basit görsellerle anlatılan kitaplar gelmişti bime onları kullanıyorum