Almiloss_ Merhaba. Kızım bugün bir aylık oldu. Hem emiyor hem de sütüm az olduğu için mama takviyesi yapıyorum. 3 saatte bir besleniyor. Kaç cc mama verdiniz siz tecrübeli anneler? Kilo alımı az diye artırayım dedim iştahla yiyor ama kusuyor sonrasında. Siz nasıl yaptınız?
Mdnlna Almiloss_ 1 aylıkken 60 90 veriyordum ben degisiyodu 90 yapiyodum içtiginı iciyodu bazen bitirirdi bazen bitirmezdi
Mdnlna Almiloss_ kusuyordu benimkide fazlasını kusuyor , insan anayamiyoki doyup doymadigini çektiğim an çok diye çekiyordu agliyodu veriyordum geri sona kusuyo anlamıyor sanırım doyup doymadığını
Almiloss_ pelinn01 aynı zamanda emdiği için 60 cc verdiğimde kusuyor. Az verdiğimde de devamını bekliyor gibi ikilemde kalıyorum
Almiloss_ morlu_baby emdiği için 60 fazla sanırım kusuyor. Tuvaletini yapmaya zorlarken kusuyor da olabilir diyorum ama iştahlıda bakalım böyle mi devam edecek
Gucluyummutluyumm morlu_baby neye dayanarak bu cevap? Ben kendim bizzat ebeme ve doktoruma danışarak sorduğumda 90 cc söyledi ancak emdiginde 70 cc yap büyük ihtimalle hepsini icmez zaten dedi ve aynı zamanda aldığımız mamaların tariflerindeki cc de bile 90-120 cc yazıyor her bebeğin bünyesi farklı içebildiği kadardır.
pelinn01 Almiloss_ benım oğlumda emiyor saatli git birde öyle dene her çocuğun yemesi içmesi bile kendine has diye düşünüyorum ben Beslenmesini asla saatlere dayatmıyorum mamayı veriyorum 90 cc gayet güzel içiyor çok şükür benimde sütüm az aradan 2 saat geçiyor emziriyorum her gögüsü 10 ar dakika sonra uyursa uyumazsa 2 saat oyalıyorum sonra tekrar emzirip yine araya süre koyup mama veriyorum onun canı nasıl isterse ona göre davranıyorum sağlık ocağındaki doktor bana 30 cc yi geçme dedi 30 cc ile doymadığı o kadar bariz ki asla dinlemedim oğlum nasıl isterse o şekilde gittim Kusmalarıda normal aşırı derece de kusmuyor ise korkma bence mideleri gazla geleni atıyor o kadar
morlu_baby Almiloss_ hangi mamayı kullanıyorsunuz ? Mamayı sevmemiş olabilir ondan da kusuyor olabilir kaka yaparken zorlanıyorsa kabız oluyorsa mamadan da olabilir . Benim bebeğim bebelac aptamil ıcerken kusardı gaz yaptı . SMA denedım cok sevdi asla kusmadı kaka yaparken zorlanmadı 1 ayllıkken beni emdi ve 60 cc içiyordu 3 saatte bir
morlu_baby Gucluyummutluyumm sen kendi eben ve doktoruna göre ilerle ! Ben kendi doktorlarıma göre ilerledım . Her bebek bir değil benim bebeğim 1 aylıkken hem emdi hem 60 icti kendi tecrübeme dayanarak hanfandiye söyledım sana ne oluyor ? 1 aylık bebeğe zaten emdiği için ya 30 ya 60 cc verir zaten kusuyormus orta yolu anne bulucak burdaki yorumlardan pay cıkararak
Almiloss_ pelinn01 evet 30 demişlerdi bana da hastanede ama az geliyor gerçekten 90da fazla. Arayı bulayım sizin gibi bi şekilde artık :)
Almiloss_ Yarim_Kilo_Kiyma doymamış gibi hissediyorum 30 cc ile sanki bekliyo devamını emin olamıyorum :/
Keremikobayky 1 aylıkken 1,1buçuk saatte bir falan 30 cc sağılmış anne sütü içerdi 2 aylıkken 60 cc ye kadar arttı sonra şükür meme tuttu 4 aylık bi emişte kaç cc çekiyordur bilemiyorum sadece anne sütü içiyor
Almiloss_ Keremikobayky ne güzel bizim de öyle olur inşallah zamanla. Böyle doyup doymadığını düşünmek zor oluyor
Zeynayzey Almiloss_ aynı bizde böyleyiz kilo alımıda düşük çıktı bugün bir aylığız mama da veriyorum verince geri kusuyor anlamadım
Eymenikonunannesi14 Almiloss_ 1 aylikken 45cc veriyordum doymadigini hissedersem 60 veriyordum sadece mama ile besleniyordu 2 2.5 saatte bir veriyordum kusmasin diye
Almiloss_ morlu_baby holle kullanıyoruz başka hiç denemedim ama tuvaletini yaparken zorlanma ve gaz var malesef. 60a çıkardığımda kusmaya başladı miktar fazla geliyo demekki