Sanki sağlık ocağı çok mu iyi yapıyor 2. Doz için gittiğimde kendi ebemiz yoktu başka ebe gelmiş çocuk boğuldu ve mal mal baktı hadi hadi diyor çocuğa, yarısı da dışarı döküldü giden gitmiştir diyor. Bin pisman oldum götürdüğüme keşke kendim yapsaydım dedim