Kızlar bebeğimin Doğum kg 3760 52 cm dogdu sarılık oldu 3400 e düştü
benim doğumum zordu derken kg alamadı
1.ayında 3800 dü
2.ayında 4600 dü
Bugün 3.ayı asm de ölçüldü
3 ayında 5000 kg olmuş . Boyu 64.
Persentilde kg min boy max dedi.
Sütün kalitesi diye bir sey var mı gercekten günde 2 yumurta yemeye haftada 1,2 tavuk bakliyat yemeye calısıyorum kuruyemiş kurumeyve vs de yiyorum hatta sevmediğim halde ciğer bile yedim ama olmuyor🥹
Sizde durumlar nasıl