Kızım 2.5 yaşında sayılır. Öğlen uykusuna devam ediyoruz ama düzenimiz kaldı diyemem, yeme içme ise sebzeye düşmanı gibi davranıyor, iğreniyor fakat bir iki meyve ve bazen yumurta peynir yiyor Allahtan sağlıklı olarak. 😬 Kilosu, boyu gayet iyi. Konuşması biraz yarım yamalak, ben çok iyi anlasam da bazen yorulup pelteğimsi konuştuğu oluyor, bazen de net söylüyor. Bir de yabancıları hiç bilmiyor, geçen bir kadınla gidiyordu az daha, yani kabul ediyor herkesi bizim tanıdığımız sanıyor az daha büyüdükçe buna yoğunlaşacağım. Tuvalet eğitimi bir kez denedim oluyor gibiydi ama aşırı hastalandık ve kaldı, bezdeyiz hâlen. Sizde ne var ne yok, önerileriniz neler? Beslenme, uyku, günlük rutinler, oyunlar, konuşma önerileriniz ve tecrübelerinizi yazar mısınız? 🙂