Ozlemaras akillibidikcgty benim bebeğimde 3 aylık 4 günde bir kakasını yapıyor doktora götürdük eğer huzursuz değilse ve kaka yaptığında karı değilse normalmiş 10 günde bir yapan bebeklerde varmış