Bebeğim 6 aylık oldu süt, yumurta, kuruyemiş ve tahin diyetindeyim 7 haftadır. 6 hafta daha diyet verdi doktor çok küçük de olsa hala kan görüyorum kakasında. Daha önce bu durumu yaşayan veya yaşamakta olan anneler neler yapıyorsunuz, ne zaman geçti ? Süreç çok yıpratıcı ama herşeyden önemlisi geçsin artık lütfen 🙏🏻