Merhaba hanımlar nasılsınız? ilk onu sorayım😊
Uyku düzenimiz 14 aylık olana kadar çok güzeldi ama azı dişleri çıkmaya başladıktan sonra çocuğumda uyku filan kalmadı😔 Aslında normal olduğunu bildiğim için sorun etmedim destek oldum yavruma💜 Şu an 18 aylık olcak geceleri sürekli uyanıyor, gündüzleri uyuyor, yatağına yatınca ağlayarak kalkıyor pış pış diyorum ninni söylüyorum ama emmek istiyor. Emziriyorum tekrar yatırıyorum yine aynı döngü. Gündüz yine sorun değil ama gece bir zaman sonra çok zorluyor sürekli emmek istiyor. Gece beslenmesini nasıl kesmem lazım onu da bilmiyorum. Yatmadan uyku öncesi mama yiyor karnı tok eminim ama yine uyanıyor, emzirmeyince öyle bir ağlıyor ki anlatamam kuzum 🥲 önerebileceğiniz bir şey var mı size sormak istedim. Teşekkür ederim şimdiden cevabınız için🌟