Kızlar bugün yerde yatarken bı kaldırdım kafasının altı ıslak kulağına baktım içi ıslak su gelmiş bayağı bı gelmiş temiz su kokusu rengi yok doktoru normal dedi fotoğraf atınca ama kuzenimin doktoruda kulak enfeksiyonu olabilir dedi banyoda şu mu kacirdim veya fizyolojik yaparken var mı başına gekej