Kızlar eşim arsa alıp üzerine ev yapmak istiyor. Apartman yaşantısından sıkıldım diyor. Bahçeli müstakil tarzı tek yada 2 katlı bir ev yapmak istiyor. İçini istediğin gibi yaparız diyor mutfak banyo falan. Eşim kendisi boya alçıpan asma tavan ustası. Bu anlamda da çevresi çok geniş. Yaşadığımız şehirde bilinen biri. Çoğunu kendim yaparım yapamadığım işçilikleride tanıdıklarım sayesinde daha ucuza mal ederim diyor. Malzemeleri de aynı şekilde. Sizce mantıklı mı ?? Bende nedense görerek alma taraftarıyım. Ama araştırıyorum 2.5 milyonun altında ev yok. Olanlarda zaten içine masraf istiyor.