Agustosbocegii Kızlar merhaba cigli devlette gidipte memnun olduğunuz cocuk doktoru var mı? Erkam yıldırıma gidiyoduk çok memnundum ama gitti kendisi var mı başka öneriniz?
Yamacefeninannesi Agustosbocegii bizde Erkam bey e gidiyorduk ama emine Şeyma eken hanım da çok ilgili
Agustosbocegii Yamacefeninannesi Glsmm4 gecen gün Aykut uyara gittim ama hiç memnun kalmadım çok ilgizi suratsız bir doktordu
Zeynepgokce23 Agustosbocegii evet bende sadece onda randevu var diye gittim gerçekten ilgisiz adam akıllı cevaplar alamadım.cocuga gerek yokmuş ben tek de gidebilir misim
Yamacefeninannesi Agustosbocegii biz emine hanım a gittik Erkam hoca yok diye gayet güzel ilgilendi sonuç için de Aykut beye gottik o vardı bize çok nazik ve bilgili davrandı