fadeba Arkadaslar bebegim el ayak hastaligi olmus sizinde bebeginizde olan varmi nasıldı nasıl geçti 😕
Ecis Benimkindede geçen hafta oldu. Önce gece ateşlendi, ertesi günde devam etti ateşi. Daha sonra ateş düştü.Elleri yüzü bacaklarında kırmızı döküntüler oldu. 1 hafta sonra kendiliğinden geçti.