MucizemGeldi3545 merhaba ben bu yorumu daha önce aynı sorunu yaşayan bir anneye yazmıştım şimdi size tekrar yazıyorum yardımcı olmayı çok isterim ben çok sıkıntı çektim bu sebepten çünkü 🙈
Benimde bebeğim öyleydi şimdi çok şükür çok azaldı artık yutkunma yeteneğini kazandı sanırım.. özellikle ilk 2 ay yutkunma refleksi zayıf oluyor bebeklerin.. ben sizi çok iyi anlıyorum kaldır alnını çek sırtını vur cevapları eminim sizi tatmin etmiyor çünkü işe yaramıyor nerdeyse bazen... ben artık birinden bir cevap bir teselli arıyordum herkes hafife alıyordu kendimce boş yere insanlara sinir oluyordum... benim sütümde fışkırıyordu resmen inanmayanlara çocuğun ağzından alıp gösterirken yüzüne geliyodu karşımdakinin artık bıkmıştım her emme de aynı sorun.. korkmayın geçecek 2 aylık olduğunda hiç bişey kalmayacak... kaldırın sırtına vurun yüzüne üfleyin geçmezse hemen baş aşağı tutun öyle sırtına vurun muhakkak işe yarayacak biz en ağır tıkanmasında bacaklarından sallamıştık son çare... ama en önemlisi sütünüzü önceden sağsanız bile önlem alın normal salıncak pozisyonunda emzirmeyin! Arkanıza yaslanın hatta uzanın bebeğinizide üstünüze koyun düz dik şekilde o emsin bu pozisyonun adı biyolojik ( doğal ) emzirme... internetten bakın tam olarak emzirme şekline...uzun süre böyle emzirince zor oluyor evet herkes gibi normal emziremiyorsunuz biri geldiğinde vs zaten dışarıya doktora vs gidince hiç olmuyor ama yapacak bişey yok inanın büyük oranda azaltacak rahatlıyacaksınız. Bu dönemde sizi kurtacak en iyi yöntem bu... benim bu yüzden psikolojim bozulmuştu çocuk doktoruna bile gittik 2 kere bu sebepten o yüzden bu kadar uzun yazdım bizde çok fazla inatçı ve bazen ağır boğaza kaçmalar oluyordu ama geçiyor üzülmeyin