Alprslanatess kötü bir şekilde söylediğinde sebebini ille sorarsınız benim bebeğimde öyleydi hatta ben şikayetlendiğim zamanlarda ne zaman isterse emzireceksin annesi iştahlı bir bebek demişti kıyaslama yapmak için burdayız benim böyle bir derdim olsa insanların bebeklerine bakarım açılan başlıklardan ki herkes öyle 2 buçuk aylık bebeğin obezite olamayacağına göre neden kötü şekilde söylesin