Nurbadee Merhaba,bebeğim 2 aylık bugün bezini değiştirirken göbek deliğinin hafif kararmış olduğunu gördüm. İnternette iltihap diyor hemen Doktoruna bildirdim birazdan hastaneye gideceğim. Başına gelen var mı ?
Bebegimm1 Nurbadee nasıl kararma benmkide öyleydi sık sık banyo sonrası geçmişti ama sadece göbek deliğinin iç kısmında bıraz vardı
Yasse1208 Nurbadee merhabalar ben de 2 aylık kızımda bugün fark ettim kararmayı neyden kaynaklıymış acaba , ben de internette yazılanları görünce biraz telaş yaptım 🥲
Bebegimm1 Nurbadee orası hemen geçmiyor ben banyoda elimle bastırmadan yüzeysel orayı temizlerdim o şekilde geçmişti iltihap olsa koku akıntı olur bunlar var mı bebeğinizde
Nurbadee Yasse1208 hala öyle duruyor :) doktora gittik akıntı yoksa problem yok dedi zaten yakından bakınca kir gibi. Hergün yıkanıyor ama anlamadım neden oldu