Doğum yapmış olan var mı ? Özellikle sezaryen.
Nasıl geçiyor acaba ? 10 gün sonrası için gün verdiler gün verdikleri gün gittiğimde hemen doğuma mı alınacağım ? Süreç nasıl işliyor ? Odalar nasıl
Gidip doğum yapmış arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. 🌸🦋