annesininaski_ Bı aralar uzatılacak diye duyum aldim goggle de de var böyle haberler ama tam bilgisi olan varmı uzatilirmi ne diyorsunuz ? Keşke uzatilsa 😇🙏🙏
Baharyagmurux annesininaski_ onu aile ve sosyal hizmetler bakani acikladi ya devam etmeyecek bitecek diye ama vatandaslik maasi cikaracagiz onuda aile destek alanlarda alacak dedi bunun odemeleri daha fazla olacakmis 3 4 civari ama ne zaman yururluge girer bilmem
klebatra annesininaski_ başvuru yapınca evinizi ziyaret ettiler mi acaba? bende başvurmayı düşünüyorum
Anne1234 Keşke uzatılsa ama ben de şöyle bir şey okudum sanırım ilk turda alan kişiler bir daha alamayacakmış bizlere yani alan kişilere değil de başvuru yapıp da reddedilen kişilere çıkacakmış bu sefer
annesininaski_ Anne1234 Hmm keşke o reddedilen kişiler le beraber hepimiz yine alsak hiç değilse ihtiyaçlarımızi az çok karşılıyorduk . Mayıs ayının ki bu ay yatar değil mi bir hafta sonra
annesininaski_ Baharyagmurux Ayyy keşke olsa hiç değilse ihtiyaclarimizi karşılıyorduk . Mayıs ayının ki bu ay yatar değilmi yani bir hafta sonra
Baharyagmurux Arelmom33 aile destek gibi olacak yine ama daha kapsamli olacagi miktarinin daha fazla olacagi soylenildi yine ihtiyac sahibi ailelere verilecek
Alya-Sena annesininaski_ temmuzda son kez yatacak o kasim da paranin en son cekilecegi tarih. Ozamana kadar para cekilmezse geri iade olacak yani