-huzur53- İki göğsümden tazyikli süt geliyor oğlum sonrasında kafasını çekiyor ve tekrar memeye gelmek istemiyor çığlık atıyor. Bu aralar emme süresi de azaldı ne yapabilirim meme de uzun süre kalması için yardımcı olur musunuz çok yoruldum:(
Ogretmenanneyim -huzur53- benim kızım 4 buçuk aylık hala bir çaresini bulamadım uyku sersemi biraz daha içebiliyor. Emzirme saatlerini genelde uyanır uyanmaz yapıyorum yoksa da sagip biberonla veriyorum
Eymnnn -huzur53- bende aynı şeyleri yaşıyorum . Önceden de yapiyormuydu. Benim önceden yapmıyordu. Yeni olmaya başladı
Lidyos Önden elle biraz sağım yapın. Makineyle değil ama yoksa süt daha da artar, elle sağım öneriyorlar böyle durumda. Bi de sütyen veya atlet askısına dikkatini çekecek oyuncak halka va bişey asın.
-huzur53- Ogretmenanneyim uyku sersemi alıyor benimki de gün içinde emzirirken çok yoruluyorum ağlayıp duruyor
hayalperest2310 -huzur53- bende tek memede oluyo sağıyom öyle alıyo demek ki sizde çok fazla öyle de çok yorucu oluyo maalesef Rabbim yardımcınız olsun
Cscs Merhaba benim de sorunum aynı 3 aylık bebeğim memede 5 dk kalıyor sonra ağlayarak bırakıyor hemen emzik verince öyle sakinliyor. Sütümü sağarken fark ediyorum baya tazyik var. O yüzden de emmek istemiyor uzun uzun. Doymuyor diye endişeleniyorum ben de. Bir çözüm bulabildiniz mi siz acaba