Anneler merak ettiğim konular başlıkta aslında. Şöyle ki bebeğim 4 aylık, gece 20:00-21:00 gibi gece uykusuna yatıyor, 02:00-03:00 gibi uyanıyor. Ama gerçekten sanki sabah olmuş ve uykusunu almış gibi enerjik kalkıyor. Emzirip tekrar uykuya döndürmem en iyi ihtimalle 2 saatimi alıyor. 1. Ayı itibariyle emzirmek için uyandırmıyorum kendi uyanmasını bekliyorum. Ama acaba hiç uyanmadan gece aralıklı uykusunda mı emzirsem. Rüya öğünü yapan anneler bira bahsetse çok iyi olur, zamanlamayı nasıl ayarlıyosunuz ve uykusu açılmıyor mu bu süreçte?
Diğer sorum da gece kesintisiz 6 saat falan uyuduğunda (sırt üstü uyuyor, hiç dönmüyor) arada pozisyonun değiştirmeli miyim? Yine uykusu açılır diye cesaret edemiyorum ama 6 saat ben aynı pozisyonda kalsam bile acır sırtım popom gibi geliyor. Hastanelerde de bebeklere sürekli pozisyon veriyorlar 2-3 saate bir ama evde yapanlarınız veya bilgisi olanlarınız var mı merak ediyorum. Teşekkürler 🌸