Mucizeoglum 15 gündür çok kötü kasiniyorum heryerim kabardi kızlar napcam bilmiyorum hastaneye gittim alerji dediler ama sonradan uyuz olmuşum 42 günlük bebeğim var ilaçta kullanamiyorum nasıl gecicek kaşıntı dan dayanamıyorum artık 😢
Zubeydeeren Mucizeoglum canim bende uyuz oldum galiba sen nasıl oldun gectimi cok kotuyum emzirmeye engelmiymis bu durum
_alya_ Mucizeoglum giysilerinizi 60 70 hatta 90 da evdeki herseyi dezenfekte etmeniz gerekiyor. Doktor askinda jel gibi bisey veriyo. Sık sık dus alin. Dikkat edin gecici bebeginize gecmesin
Mucizeoglum Zubeydeeren hemen hiç vakit kaybetmeden doktora koş hatta bulaşıcı bebegine gecmesin allah korusun ben Bi gün boyunca emdirmedim krem verdi doktor sürdüm geçti çok şükür
Prensinannesi23 Mucizeoglum kremin adını öğrenebilir miyim bende oldum eşimde ve bebeğimde kaşınıyor döküntüleri var ama koca şehir de bir tane dermatolojiye randevu bulamıyorum ne özelinde ne devletinde ağlıcam artık kendimizi geçtim bebeğimi 6 tane çocuk doktoruna götürdüm 6 doktorda farklı şey söyledi biri de test yapmadı
Eymeneylul Prensinannesi23 şimdi nasilsnz iylestnzmi bizde de ckti malesef 4 aylik kizimda5 yasinda oglunda esimde ve bende su an yasak olduğundan dra da gidemyrm
Hercai88 Eymeneylul yatak yorgan çarşaf kıyafet ne varsa en az 60 derecede yıkayın. Havlu vs herşey eşyalardan diğer bireylere geri sarıyor bu illet
Sezii Kwelleda losyon sürebilrisiniz sürüp bekliyorsunuz belli bir süre sonra duş. Doktorunuza danışın anlatır size
Eymeneylul Hercai88 her yeri temizledim herseyi yikadim wilkinson diye krem aldik eczaneden ama bebege ne yapcm bilmyrm