Arkadaşlar 15 günlük bebeğim var yaklaşık 9. Gününden beri 50 bazen 60 cc mama yiyor. Normalde 30 cc yazıyor ama acıkıyor her 2 saatte bir 50 cc rahat içiyor. Sizce çokmudur. Kontrolde doktorumuza soracağım ama en son gayet güzel dedi kilosuna falan. Erkek bebek olduğu için olabilirmi acaba sizinkiler ne kadar beslendi.