Papatyam__ Memlekete geldik üç günde kızımın yüzü kolları su çiçeği gibi oldu ya yemedik yer kalmadı gece odayı arayıp tarayıp öyle yatıyorum ama yok yine çıkıyolar… Sinek kovucu önerisi olan var mı ?🥺
Arenilay- Papatyam__ marketlerde prize takılan sinek kovucular var gece yatarken onu takıp yatıyordum birde siveno kullandım dahada yanaşmamışlardı🌸
Papatyam__ livanurvealpinannesi61 teşekkür ederim evet siveno yorumları çoktu ama yine de annelere sormak istedim sağolun 🤗
edafmo Papatyam__ ben 1 kere kullandım henüz pikniğe gittiğimizde bi sıkıntı yaşamadık zaten temiz içerikli olduğu için bi problem olacağını zannetmiyorum 🤗
Arenilay- Papatyam__ yüze sürülmüyor kremin arkasında yazıyordu uyarı olarak ben kollarına bacaklarına ayaklarına filan sürdüm 😊
Arenilay- Papatyam__ ya kıyamam ama omuzlarına sürsen kollarına filan belki kokusuna gelmezlerdir yinede sen bilirsin istersen eczaneden de sorup alabilirsin belki farklı marka sürülebilen vardır🙏🏻
Papatyam__ Arenilay- en iyisi öyle yapmak ya sanki su çiçeği gibi oldu ilk geldiğimiz günden itibaren sinek var ne yaparsan yap yiyolar sadece yüzü ve elleri açıkta elini bile yemişler ya 😔