Humus canım ben geçen yıl aldım eşim silvandaydı ve oraso baua sıkıntılı sürekli dağda oluyorlar maalesef ve benım bebeğim premiture çok küçük doğdu ve silvanda sadece devlet hastanesi var başka bir şey yok devlet hastanesine gittim atamaya esas rapor alıcam dedim rapor birimi ayrı size dedikleri ayrı bölüm engelliler için olan o bölüme değil atamaya esas bölümünden alacaksınız ama banada durum bildirir raporu verdiler devlette daha sonra bizim cocuk üniversite takipli olduğu için oradaki doktorlarımız kabul etmedi ünversteden aldık daha sonra aynı şekilde heyetle ve tam donanımlı hastahanenin olduğu yerde kontrollerinin yapılması gerektiğinin yazdığı rapor verdiler onu gönderdi eşim dilekçeyle durum bildiir raporunu da gönderdi sonra eşimi erzurum merkeze aldılar 8 5 çalısıyor hastane neresi iyiyse oraya veriyorlar ünverteye başvurun isterseniz zaten devlet yada ünverste veriyor uzun oldu ama açıklayabilmişimdir umarım