Canım anneler 4 aylık bebeğim ev çok sıcak olduğu için sadece kısa kollu zıbınla bırakıyorum ancak dışarı çıkarken nasıl giydireyim kafam karışıyor uzun kol giydirince başından terliyor çok kısa kol giydirsem korkuyorum hasta ederim diye çanakkale de yaşıyoruz burası heeep rüzgarlı sıcak dahi olsa sizin önerileriniz var mı