Eesmaaanur 4 aylık bebeğim var. Bu hafta sünnet yaptırmayı düşünüyoruz. Neler önerirsiniz ne yapmalıyız? Pipisi beze değmesin diye araya ne koymka gerekir vs.hiç bilgim yok bu konuda beni bilgilendirir misiniz?
Karacocuk Eesmaaanur ilk gün biraz mız mız olur diğer günler rahat geçer merak etme. Doktor bize bardak vermişti onu kullandık 10 gün. Ağrı kesici fitil ve krem veriyor. Tedirgin olma kolay geçen bir süreç. 😊
Muhammedd23 Eesmaaanur Canım hiç stres yapma Pipisi beze deyince de bir şey olmuyor üzerine krem mi sürüyorsun bu yeterli oluyor
Kabarik Eesmaaanur biz üç aylıkken yaptırdık o kadar korkuyordum ki inanin atakta daha cok agliyor😃😃 bardagi pipisi boyunda kesip uzerine kpyuyorsunuz ki pipiye degmesin. Bize doktor bardak onermisti yalniz kenarlari iz yapti sonraki gun cikarip bezin ön kısmına vazelin surduk hic bisey olmadi cok sukur. Bize krem verdi doktorumuz yalniz krem pisik yapabilir kantoron yaginida her acmada damlatin bol bol dedi. Bazilarina da zeytin yagi oneren doktorlar oluyorms. Hic korkmayin ilk gun biraz zor sonrasi kolay insallah
Dorukmustafa Biz de 4,5 aylıkken olduk. İlk üç dört çişi yaptığında çok ağladı. Vazelin sürün bezine bolca yapşmaması için. Zaten hızlı iyileşiyor krem verirler onu sürün düzenli inşallah sağlıkla atlatır hemen
Hs20 Eesmaaanur bizim 3. Gun iyilesmeye basladi ucundaki aparati da 5. Gun kendi kendine dustu ama.asiri.krem.surduk ve ben her gun banyo yaptirdim yaz oldugu icin dusmesine col.faydasi olmus ben bilinçsizce yikamistim faydasi olacagini dusunmemistim ama iyi ki yikamisim hemencik iyilesti oglusum umarim sizinde hemen iyilesir buyur mezuniyetlerini damatligini görürsünüz hayirlisiyla